Aleksandra

Wartościowy kontakt z klientami, pozyskiwanie nowych odbiorców i większa rozpoznawalność w sieci. Jak osiągnąć je wszystkie, wykorzystując do tego Social Media? Odpowiedź to CONTENT MARKETING! Umiejętne wykorzystanie tekstu czy grafiki zwiększy ruch na Twojej stronie, a przy tym wesprze działania SEO oraz pozwoli nam stworzyć odpowiedni wizerunek Twojej marki na rynku. Dlaczego content marketing jest KONIECZNY w budowaniu strategii działań w internecie? Już wyjaśniamy! 

Czym jest content marketing?

Zacznijmy od samego początku! Najprościej mówiąc, działania contentowe przygotowywane są z myślą o konkretnych odbiorcach – mają odpowiadać na ich potrzeby i preferencje. Celem jest tutaj wzbudzenie zainteresowania potencjalnych klientów Twoją marką, jej usługami i produktem czy jakąkolwiek rzeczą, będącą podmiotem sprzedaży.

Content to nie tylko tekst – podobnie jak treść to nie zawsze content! 

Marketing treści nie jest nachalną reklamą z chwytliwymi hasłami. Stanowi przykład długotrwałych działań, które nie tylko pokazują usługę czy produkt, ale również budują obraz marki w sieci! 

Przykładami działań contentowych są: nagrania wideo, wartościowe dla użytkowników wpisy na Facebooku, Instagramie, Linked Inie i innych kanałach społecznościowych, artykuły  blogowe, przydatne newslettery, infografiki/grafiki oraz prezentacje.

Podsumowując: content = treść o wysokiej wartości dla Twojego odbiorcy! Przybierać może dowolną formę. Czym charakteryzują się treści? Tworzone są w sposób spersonalizowany, przybliżający markę finalnemu konsumentowi. Wszelkie chwyty dozwolone – zarówno tekst, grafiki, filmy, a nawet prezentacje czy webinary są częścią contentu. Wykorzystując więcej niż jeden z tych elementów mamy większą szansę na stworzenie treści, która zainteresuje klienta. Dlatego planując to, co chcemy zamieścić o marce w sieci, należy myśleć całościowo!

Pamiętaj, że treść, która wydaje się ciekawa i zrozumiała dla Ciebie, może taka nie być dla przeciętnego konsumenta – a właśnie on ma być przedmiotem działania content marketingu. Wszystko zależy od tematyki, jaką zajmuje się Twoja firma oraz od docelowej grupy odbiorców. Bez obaw, stworzymy treści w taki sposób, by były interesujące dla Twoich przyszłych oraz obecnych klientów!

To jednak nie wszystko – wspólnie znajdziemy te cechy, które wyróżniają Twoją markę  wśród konkurencji, dzięki czemu klient zechce skorzystać właśnie z Twoich usług. 

Zastanówmy się nad celem

Twój cel – jak go określisz? Właśnie on ma szczególne znaczenie w content marketingu. Zakładając, że priorytetem jest zdobycie nowych odbiorców, a także zaangażowanie osób, które już pojawiały się na profilu czy stronie marki, tworzymy treści, które będą ukierunkowane na efekt, jaki pragniesz osiągnąć. 

altemedia.pl/kontakt/ | 507 507 520 | biuro@altemedia.pl

Na podstawie nadrzędnego celu dla Twojej firmy jesteśmy w stanie opracować kolejne – stopniowo i skutecznie wdrażając je w strategię.

content-is-king-alte_media

#ContentIsKing? Zdecydowanie!

Zbuduj wizerunek

Publikacje tekstów, filmów czy tworzenie prezentacji, za pomocą których podzielisz się swoją wiedzą wpłyną Twój ekspercki wizerunek. Dzięki temu tworzysz markę z dobrą renomą!

Co więcej, pamiętaj, że tego typu treści wpływają na bezpośrednie polecenia Twojego profilu/strony przez użytkowników!  W ten sposób zasięg staje się większy, a użytkownicy są skłonni poświęcić więcej czasu na merytoryczne, przydatne i godne zaufania materiały. 

Dzięki wspólnym działaniom z Alte Media możesz mieć pewność, że wykorzystamy dla Ciebie możliwości content marketingu także w kwestii wystawiania ocen i wyrażania opinii przez Twoich odbiorców w sieci. 

Komentarze – to jest Twoje źródło kontaktu! Oczywiście, ze względu na ogromną ilość komunikatów jako każdego dnia otrzymują użytkownicy sieci, wiele z nich nie jest zainteresowanych interakcjami z firmą. Można to zmienić za pomocą bardzo prostych działań marketingowych – może to być rozdanie czy konkurs z określonymi zasadami. 

Najważniejsza jest jakość!

Wzrost zainteresowania marketingiem online spowodował, że narzędzia, z których do tej pory korzystaliśmy, zaczęły się dynamicznie rozwijać – co dało nam jeszcze więcej możliwości! Skuteczne budowanie wizerunku w tych trudnych czasach jest na wagę złota. 

Nie rezygnuj więc z działań promujących Twoją firmę. 

Skorzystaj z naszego doświadczenia – tworzymy dla Ciebie przemyślany, oparty na konkretnej strategii plan działań content marketingowych. 

Dla nas liczy się Twoje zadowolenie oraz osiągnięcia i statystyki – stale monitorujemy efekty naszych działań, aby mieć pewność, że dajemy z siebie 100%!

Content Marketing = duże możliwości.