Marcin Frejlich

Płatne reklamy w sieci, takie jak Google AdWords, to świetny sposób na zapewnienie firmie widoczności, zwiększenie sprzedaży produktów czy usług lub poprawienie rozpoznawalności. Jednak stworzenie skutecznej kampanii wymaga odpowiednich umiejętności oraz certyfikatów, znajomości narzędzi i branży. Takie cechy posiadają specjaliści AdWords pracujący w agencjach z statusem Google Partners. Jedną z nich jest właśnie Alte Media!

Czym jest status Google Partner?

Google Partners to program Google dla specjalistów od marketingu internetowego, agencji reklamowych, i innych specjalistów z branży internetowej, którzy zarządzają kontami AdWords. Zapewnia on korzyści dla klientów agencji z tym statusem, a dla firm i ich specjalistów możliwości nauki i rozwoju poprzez konsultacje, spotkania i warsztaty. Cel dla wszystkich jest jeden – skuteczne kampanie w Google AdWords!

Wymagania Google dla partnerskich agencji

Aby uzyskać status partnera Google, agencja marketingu internetowego musi spełnić szereg wymagań, które okresowo są sprawdzane.

Pierwszym warunkiem bycia partnerem Google jest posiadanie w zespole certyfikowanych specjalistów Google AdWords. Żeby spełnić wymagania co do partnerstwa, pracownik musi zdać dwa podstawowe testy z  teoretycznej i praktycznej wiedzy oraz jeden z zaawansowanych na minimum 80%. Ta wiedza sprawia, że specjaliści wiedzą, jak tworzyć odpowiednio zoptymalizowaną kampanię.

Ważne są również sumy, jakie agencja wydaje na kampanie AdWords dla swoich klientów. Raportuje się je co 90 dni. Dodatkowo powinny one pozostawać na ustalonym poziomie lub najlepiej rosnąć. Taka tendencja świadczy o płynności finansowej, a dodatkowo zapewnia, że dana agencja jest i będzie aktywna.

Google nieustannie ocenia wyniki swoich partnerów. Sprawdza ilość klientów, którzy na stałe współpracują z agencją oraz tempo przyrostu nowych projektów. Spełnianie tych wymogów świadczy o tym, że jest ona godna zaufania, potrafi zrozumieć potrzeby firm, z którymi współpracuje i spełnia ich wymagania.

Najważniejszym wskaźnikiem jednak jest wzrost dochodu klientów agencji. Istotne jest pokazanie, że przychody marek obsługiwanych przez Partnera Google rosną w oparciu o oferowane usługi i realizowane kampanie. To najważniejszy powód dla, którego warto wybrać agencję ze statusem Google Partner – jest ona w stanie rzetelnie udowodnić, że jej klienci zarabiają.

Dlaczego AdWords warto powierzyć partnerowi Google?

Współpracując z Alte Media – partnerem Google – masz pewność, że zrobimy wszystko, aby Twoje reklamy były skuteczne i precyzyjne. Nasi specjaliści posiadają certyfikaty AdWords z zakresu reklamy mobilnej, reklamy w wyszukiwarkach, reklam w sieci reklamowej Google, reklam wideo oraz reklam produktowych dla sklepów (przeczytaj więcej o reklamach produktowych). Dzięki temu jesteśmy w stanie stworzyć kampanie spełniające wszystkie założone cele – docierające do potencjalnych nabywców na każdym etapie procesu zakupowego. Aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób możemy pomóc Ci w stworzeniu skutecznej kampanii Google AdWords, skontaktuj się z nami!