Marta

Jednym z najlepszych i najszybszych sposobów dotarcia do Klienta jest sieć reklamowa AdWords. Jeśli jest dobrze zoptymalizowania, przynosi wymierne korzyści. Warto pamiętać, że kampanie powinniśmy regulować przez cały czas jej trwania. Dlaczego? Ponieważ nigdy nie istnieją kampanie idealne, zawsze można coś ulepszyć, usprawnić, dodać nowe słowa kluczowe.

Google niezmiennie rozwija swoje narzędzie i co jakiś czas wprowadza nowe funkcjonalności, aby jeszcze skuteczniej docierać do potencjalnych Klientów. Na co warto zwrócić uwagę, aby nasze kampanie stawały się jeszcze bardziej efektywne i przynosiły nam więcej korzyści?

5 sposobów na optymalizację kampanii AdWords:

  • zastosuj różne treści reklamowe – nie ograniczaj się do pojedynczych tekstów reklam, testuj kilka wersji;
  • wykorzystaj remarketing, czyli docieraj do użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili Twoja stronę; stargetuj reklamę tak, aby trafiać do osób, które były potencjalnie zainteresowane Twoimi produktami lub usługami.
  • dostosuj czas wyświetlania reklam do swoich potencjalnych klientów;
  • zapewnij budżet na optymalne wyświetlanie reklam – wyczerpanie się budżetu dziennego przed końcem dnia, to utrata potencjalnych Klientów;
  • wyeksponuj informacje o promocji – jeśli masz specjalną ofertę promocyjną, wykorzystaj ją w Adwords i dzięki temu przyciągnij nowych Klientów.
Google AdWords, kampanie AdWords, optymalizacja kampanii, słowa kluczowe

Aby kampania Google AdWords przynosiła jak najlepsze rezultaty, cały czas trzeba ją optymalizować.

Na wszystkie pytania związane z AdWords odpowiemy na naszych szkoleniach. Sprawdź naszą ofertę:

www.szkolenia.altemedia.pl