Marta

26. stycznia rozpoczęliśmy cykl naszych szkoleń poświęcony praktycznemu wymiarowi kampanii Google AdWords. W Olivia Four spotkaliśmy się z osobami, które postanowiły poznać tajniki marketingu internetowego. Nasi prelegenci zapoznali słuchaczy z teoretyczną oraz przede wszystkim praktyczną stroną AdWords.

Bardzo nas cieszy, że wśród osób prowadzących własną działalność rośnie świadomość o znaczeniu marketingu internetowego, który może znacząco podnieść jej efektywność oraz pomóc w zdobyciu nowych klientów. W czasie warsztatów mieliśmy okazję podzielić się wiedzą i rozwiać wiele wątpliwości oraz mitów odnośnie marketingu online.

Przede wszystkim praktyka!

Nasze szkolenia mają formę praktyczną, więc każdy uczestnik założył konto oraz uruchomił swoją pierwszą kampanię. Aby warsztaty przyniosły realne efekty, każdy optymalizował AdWords na potrzeby swojej działalności – w razie pytań i wątpliwości nasi prelegenci przez cały czas byli do dyspozycji i indywidualnie pomagali w uruchomieniu kampanii oraz doborze słów kluczowych.

Kursanci dowiedzieli się również w jaki sposób można poprawiać skuteczność kampanii oraz jak przeprowadzać pomiar jej efektów. Zapoznaliśmy także słuchaczy z innymi możliwościami Google AdWords oraz wręczyliśmy certyfikaty.

Mamy nadzieję, że zdobyta w czasie szkolenia wiedza przełoży się na rozwój Waszej działalności. Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za obecność, pozytywny feedback oraz wszystkie zadane pytania.

Zapraszamy także na nasze kolejne szkolenia:
www.szkolenia.altemedia.pl

Poniżej galeria zdjęć.

  • Byłem zupełnie zielony w temacie optymalizacji i SEO, a po szkoleniu posiadam wiedzę która umożliwi samotną pracę nad tym, a już co najmniej będę potrafił ocenić jakość pracy firm które taką pracę wykonują. Pokazali dużo przydatnych urządzeń do analizy stron, wytłumaczyli jak powinna wyglądać strona od strony technicznej, czego unikać. Bardzo poszerzyli moją wiedzę na temat marketingu internetowego