Marta

Budowanie wizerunku firmy oraz bazy klientów w przestrzeni tak zmiennej i zaskakującej, jak internet, to nie lada wyzwanie. Na szczęście Google wyciąga pomocną dłoń, wprowadzając co rusz nowe usługi, mające na celu usprawnienie naszych działań marketingowych. Customer Match, obecny w Polsce od niespełna dwóch miesięcy, pomoże tworzyć w Nowym Roku jeszcze bardziej spersonalizowane reklamy, które trafią do konkretnej grupy odbiorców.

Dopasowanie reklamy do klienta jest podstawą działań marketingowych. I właśnie taką opcję umożliwia usługa Customer Match. Na czym dokładnie opiera się nowość od Google? Na podstawie listy e-mail, zawierającej adresy naszych klientów, możemy odnaleźć ich w Google i pokazać specjalnie przygotowane pod nich reklamy. Nowa usługa dotyczy nie tylko linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google, ale również Gmail’a oraz kampanii wideo na YouTube.

Customer Match pozwala na wyświetlanie reklam dopasowanych do odbiorcy, jak nigdy dotąd. Dzięki temu Twoje reklamy będę mogły trafić do konkretnej grupy klientów, a w efekcie wpłynie to na zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie.

 Jeżeli posiadasz bazę e-mail większą niż 1000 adresów, to możemy wykorzystać ją do zwiększenia skuteczności kampanii AdWords!

Jeżeli posiadasz bazę e-mail większą niż 1000 adresów, to możemy wykorzystać ją do zwiększenia skuteczności kampanii AdWords!

Nie masz się też czego obawiać, wręcz przeciwnie. Nowe narzędzie Google nie narusza naszej prywatności – maile nie są nigdzie udostępniane. Oczekiwania konsumentów ciągle rosną, a usługa Customer Match zindywidualizuje przekaz reklamowy, dzięki czemu pojawiające się w internecie propozycje, będą dopasowane do potencjalnych klientów.

Podobne tematy