Piotr

To nie pierwszy raz kiedy dzielimy się wiedzą na temat marketingu internetowego. Tym razem wraz z organizacją Pracodawców Pomorza zorganizowaliśmy szkolenie, którego celem była odpowiedź na pytanie „Jak pozyskać klienta przez Internet?”. Jak się okazało wielu specjalistów ds. marketingu oraz właścicieli firm szuka odpowiedzi na to pytanie. Zainteresowanie szkoleniem było na tyle duże, że musieliśmy maksymalnie wykorzystać przestrzeń sali konferencyjnej. Nie ukrywamy, że tak duża frekwencja bardzo nas cieszy :)

Skuteczny marketing z Google

Jak sprawić, aby marketing firmy był skuteczny? Dlaczego marketing z Google? Na te pytania również odpowiadaliśmy podczas prezentacji. Uczestnicy szkolenia mogli dowiedzieć się, jaki wpływ ma marketing w Internecie na wizerunek i przychody firmy oraz poznać możliwości wszystkich narzędzi reklamowych Google. Poruszyliśmy również zagadnienia związane z analityką internetową. Zależało nam na pokazaniu, że w Internecie tak jak w żadnym innym medium, możemy zebrać mnóstwo cennych informacji na temat kampanii marketingowych oraz zachowań użytkowników na stronie www. Na koniec omówiliśmy jaka jest rola strony internetowej. Musimy pamiętać, że potencjalni klienci właśnie tam podejmują decyzję o skorzystaniu z oferty.

Podczas prezentacji padło wiele pytań i na wszystkie chętnie odpowiadaliśmy zarówno podczas prezentacji jak i w przerwie na kawę :)

Warto dzielić się wiedzą i pasją…

Każde kolejne szkolenie utwierdza nas w przekonaniu, że warto organizować takie wydarzenia. Niezwykła satysfakcję daje nam poszerzenie wiedzy przedsiębiorców i uświadamianie, jaki potencjał niesie ze sobą reklama w Internecie. Warto mówić o tym, jak ważne jest mierzenie efektów oraz wyciąganie wniosków z każdej kampanii marketingowej.

Dziękujemy Pracodawcom Pomorza za wspólną organizację szkolenia oraz dziękujemy wszystkim obecnym. Było nam bardzo miło dzielić się z Państwem naszą pasją, którą jest marketing internetowy :)

Poniżej kilka zdjęć upamiętniających szkolenie…

Podobne tematy

  • Antoni

    Myślę, że niedługo wzroście znacząco popyt na szkolenia z zakresu analityki internetowej. Ponieważ coraz więcej gromadzimy danych, ale wiele osób nie potrafi ich poprawnie zanalizować oraz wykorzystać do celów marketingowych.

    • Piotr

      Zgadzamy się z tym w 100%. Podczas szkolenia na pytanie „Ile osób korzysta z Google Analytics” – większość osób zgłosiła się, ale gdy zapytaliśmy „Ile osób czynnie zagląda do kokpitu oraz wyciąga wnioski?” – to zgłosiły się pojedyncze osoby. A warto zauważyć, że Google Analytics to jedno z wielu narzędzi, które pozwala mierzyć ruch na stronie oraz zachowania użytkowników. Pozdrawiam!

  • Kamil Dudziak

    Wyedukowany Klient to najlepszy Klient z możliwych, bo wie jaką usługę chce kupić i jeśli mu się zapewni odpowiednią jakość to zostanie Klientem na lata.