Alicja

Wakacje już właściwie za nami, o czym skutecznie zaczyna przypominać także pogoda. Przez ostatnie dwa miesiące wielu z nas trochę zwolniło tempo, tak aby nabrać nowej energii do działania. Mamy tu przede wszystkim na myśli energię do pracy:) Nie wszyscy jednak poddali się letniemu spowolnieniu. Potwierdzeniem jest sierpniowa konferencja „Biznes nie ma wakacji”, w której mieliśmy przyjemność wziąć udział.

Biznes nigdy nie zasypia

Spotkanie zorganizowane zostało w Gdyńskim PPNT przez Pomorski Klub Biznesu, organizację wspierającą przedsiębiorczość i gospodarkę rynkową. Celem było zainspirowanie uczestników do wprowadzania nowych rozwiązań biznesowych w swoich firmach oraz zwiększeni nacisku na tzw. „kompetencje miękkie”. Dodatkowo udało się udowodnić, że motto przewodnie konferencji „Biznes nie ma wakacji” jest w 100% prawdziwe. Tak właśnie jest – biznes nigdy nie śpi :) Doskonale o tym wiemy, ponieważ branża w której pracujemy jest właśnie motorem napędowym do rozwoju każdej firmy. Marketing internetowy, to klucz do osiągnięcia sukcesu. Oczywiście tylko ten realizowany w oparciu o profesjonalną i dobrze zaplanowana strategię.

Tematów (nie tylko wakacyjnych) było wiele…

Podczas spotkania mieliśmy przyjemność wysłuchać kilku naprawdę inspirujących wystąpień członków Pomorskiego Klubu Biznesu.  Anna Sawicka (BSI Group Polska), wprowadziła nas w świat certyfikacji systemów ISO. Przedstawiciel Rocket Studio – Lech Rychliński, opowiedział o organizacji pracy działów IT, doborze kompetencji pracowników oraz budowaniu zespołów. Sposób prowadzenia prelekcji był tak ciekawy i nieszablonowy, że nie obyło się bez prośby o przedłużenie wystąpienia :). Kolejne, również inspirujące wystąpienie, należało do Moniki Stanieckiej (Evoniqua). Dress Code, psychologia kolorów i savoir-vivre biznesowy, to tematyka, która dotyczy każdego przedsiębiorcy.

Kilka słów o marketingu internetowym od nas

Końcówka konferencji należała do Łukasza, założyciela i dyrektora Alte Media. Obecni na konferencji mogli poznać nasze 11 wskazówek skutecznego pozyskania klientów w Internecie. Bez wątpienia są one skutecznymi drogowskazami do rozwoju każdego biznesu. Często podkreślamy, że skuteczne działania marketingowe to podstawa. Mierzenie efektów i wyciągnie konstruktywnych wniosków są kluczem do sukcesu każdej kampanii marketingowej.

Było nam niezmiernie miło móc podzielić się naszą widzą ekspercką z obecnymi na konferencji. Dziękujemy za zaproszenie!

…a tym czasem wracamy do pracy :)

Poniżej kilka zdjęć w ramach fotorelacji wykonanych przez KKT Studio