Paweł

Obecnie Google oferuje coraz więcej miejsc do zamieszczania reklam. Do tej pory reklamy były wyświetlane na górze strony, po prawej stronie i ostatnio pod wynikami wyszukiwania organicznego. Teraz dochodzi kolejne miejsce – mapy Google.

Wystarczy wejść w jakąkolwiek mapę Google i najechać na nią kursorem, aby zobaczyć pokazujące się dymki informacyjne wraz z reklamą.

mapa Google
System wyświetlania reklam w dymku już tak oczywisty nie jest. Jeżeli na mapie pokazany jest punkt na przykład kancelarii prawniczej można w tym samym dymku zobaczyć reklamę tej samej kancelarii, ale z drugiej strony może widnieć reklama innej kancelarii (co pokazane jest na powyższym rysunku). Zdarzają się również reklamy tematyczne z całkiem innych zakątków Polski.

Jak będzie rozwijać się to miejsce reklamowe? Czas pokaże, niemniej jednak będzie to na pewno dość istotne miejsce wyświetlania reklam.