Maciej
Google AdWords

Google AdWords

Od 22 sierpnia 2013r możemy na koncie Google AdWords śledzić ruch z SEO czyli popularnego pozycjonowania. Aby dane się pojawiły wymagane jest połącznienie konta Google AdWords z kontem Google Webmasters.
 
 
 
 


Nowy raport został stworzony by pomóc w analizowaniu oraz optymalizacji działań w wyszukiwarce Google. Wcześniej, większość raportów wyszukiwania pokazała ruch z płatnych i organicznych zapytań oddzielnie. Nowy raport płatnych oraz organicznych wyświetleń pozwoli Ci zobaczyć i porównać swoje wyniki dla zapytań, na tej samej stronie z wynikami wyświetlają się Twoje płatne jak i darmowe linki.

Wyniki SEO w AdWords

Oto kilka sposobów korzystania z raportu z płatnych i organicznych wyników do pomiaru i optymalizacji wyszukiwania:

  • Odkrywanie dodatkowych słów kluczowych.
    Użyj raportu aby odkryć potencjalne słowa kluczowe, które następnie możesz dodać do konta AdWords. Zwróć uwagę na zapytania, w których pojawiają się Twoje wyniki wyszukiwania organicznego bez towarzyszących reklam.
  • Optymalizacja zapytań na frazy będące na wysokiej pozycji.
    Użyj raportu aby poprawić swoją obecność w płatnych wynikach oraz monitorowania pozycji w wynikach organicznych.

Pierwsze kroki.
Aby zacząć, trzeba połączyć konto AdWords do konta Narzędzi dla webmasterów. Aby połączyć musisz być zweryfikowanym właścicielem witryny w Webmaster Tools lub uzyskać pozwolenia na dostęp przez zweryfikowanego właściciela. Nawet jeśli nie kupujesz reklamy, możesz skorzystać z funkcji na poziomie kwerendy sprawozdawczości organicznych dostępnych w tym raporcie.

Mamy nadzieję, że raport wyników organicznych oraz płatnych oszczędzi czas i pomoże zwiększyć skuteczność zarówno wyników organicznych jak i płatnych reklam.