Aleksandra

Linked In został stworzony w celu budowania sieci kontaktów w branżach profesjonalnych, a również w celu pozyskiwania pracowników czy partnerów firmowych. Poza profilem prywatnym, LinkedIn oferuje również założenie strony firmowej. Przyjrzyjmy się bliżej temu zagadnieniu. Sprawdźmy, czy warto założyć Company Page dla Twojego biznesu!

Jakie różnice wysuwają się na pierwszy plan? 

Strona vs profil | #WPraktyce

Profil użytkownika jest zdecydowanie bardziej rozbudowany od strony.

Obie opcje różni nie tylko dostępny layout ale i wybrany dla nich design. 

Przejdźmy jednak do konkretów. Jakie treści możemy publikować na profilu firmowym, a jakie na osobistym?

Na Company Page, możemy publikować opcje z listy: 

  • Dodaj zdjęcie
  • Dodaj wideo
  • Dodaj dokument
  • Świętuj okazję
  • Udostępnij, że zatrudniasz
  • Utwórz ankietę
  • Zaoferuj pomoc.

Z kolei na profilu użytkownika mamy możliwość dodania:

  • (podobnie, jak na CP) zdjęcia | wideo | dokumentu
  • Świętuj okazję
  • Udostępnij, że zatrudniasz
  • Znajdź eksperta
  • Utwórz ankietę
  • Zaoferuj pomoc

Może wydawać Ci się, że Twoja firma niekoniecznie musi posiadać Company Page na LinkedIn. Przecież wystarczy, że jedynie Ty będziesz posiadał konto w serwisie i staniesz się niejako ambasadorem marki – zaczniesz publikować związane z nią wpisy czy materiały graficzne. Cóż, nie możemy się z tym zgodzić. Dlaczego? Ponieważ  dzięki analizie działań dla naszych klientów na LinkedIn oraz płynących z nich korzyści możemy śmiało stwierdzić że strona również ma wiele korzyści.

#PoPierwsze Company Page może mieć kilku administratorów – a w zależności od nadanych im uprawnień, każdy z nich może publikować wybrane treści! Inaczej sprawa wygląda w profilu prywatnym, gdzie treści publikowane są wyłącznie przez jego właściciela. #PoDrugie, warto, żebyś to zapamiętał  – strona firmowa pracuje na kapitał całej firmy, a profil – w zasadzie tylko na korzyść pracownika. Dodatkowo, trzeba przyznać, że nie ma lepszego sposobu na pokazanie #PoTrzecie Company Page pozycjonuje się w przeglądarce, co oznacza, że Twoją firmę znajdą nie tylko osoby posiadające konto na LinkedIn, ale również wyszukujące frazy w Google!

#PoCzwarte (i najważniejsze!) – strona umożliwia Ci skorzystanie z #NarzędziaReklamowego na LinkedIn! Dlaczego to ma znaczenie? → Płatne promocje postów, czy skomplikowane kampanie leadowe przyciągają #WartościowychOdbiorców do Twojej firmy!

Wykorzystaj to skutecznie czyli AUTOPREZENTACJA!

Company Page to kolejny etap komunikacji z odbiorcami – nastawionymi na działanie konkretnej firmy. Strona firmowa podkreśli Twój #profesjonalizm! Szczególnie, że prywatne profile pracowników, jeżeli są odpowiednio uzupełnione, mogą być prawdziwą wizytówką firmy. Zaangażowany zespół = budowanie rzetelnego i wiarygodnego wizerunku Twojej marki!

Zobacz jak dużo może przynieść promocja na LinkedIn i pozwól, abyśmy wynieśli Twoją markę na wyższy poziom!

Zaufaj Alte Media – i zobacz jak robimy to skutecznie!

https://altemedia.pl/kontakt/ | +48 507 507 520